UHT Traktor Buchberg-Ruedlingen Startseite
 
 
Gästebuch

Verewige dich in unserem Gästebuch..!
#206 Roger aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 9.3 2004 16:11

jo dänn hoffed mir doch, dass du dich geschterd obig au seelisch und mental uf dä 21. vorbereited häsch wänn scho nid is Training chunsch ;)

@Nathalie: das hani zwar nöd gwüsst, aber ich druck eu natürlich ganz fescht dä Dumä Aber das chan jo dänn heiter werdä im Engel :utrink:


#205 Tom aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 9.3 2004 13:03

Was hani da glese vo wäg de Quote???

Naja ich han chli nalah das gibi zue, aber s git ja au wichitgers im Verein als nur d Gästebuech-Iträäg oder? Mer wänd am 21. ja Vollgas geh und da muemer sich halt scho gnueg früeh druf seelisch und mental vorbereite.

Gruess Tom
#204 Nathalie aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 9.3 2004 10:00

Ich druck eu ganz fescht dä dume dass är ufstieged und ihr hoffentlich dass mir cupsieger wärded...wär doch gediege äs riise fäscht im engel z buechberg z fiire am 21igschte März.... :)
#203 Roger aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 4.3 2004 22:07

Ist zwar ein bischen spät, hab aber dennoch in der Gallery noch das Photo von Visp hinzugefügt :)
Einige können sich ja angeblich nicht mehr daran erinnern

#202 Grufti aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 1.3 2004 20:53

Aber Hallo,
Reife Leistung gestern, chapeau!!
Leider kann ich in drei Wochen keine Taxidienste anbieten, (Bin mit meiner aktuellen Jungmannschaft an einem Schweizerfinale...) doch ich denke, das wird ja das kleinste Problem sein.
Erst müsst Ihr ja noch einen Punkt holen!
Hoffe Würfel wird Euch das nötige Geschick und Glück bei den letzten Trainings noch "abverlangen"!!
Toi Toi Toi de Grufti
#201 Würfel aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 1.3 2004 16:07

Sali Jungs

Das war gestern wirklich eine kämpferische und mentale Topleistung. Jetzt müssen wir diesen Elan mitnehmen und an der letzten Runde alles klar machen.

Besten Dank für euren super Einsatz.
#200 UHC Maniac aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 10.2 2004 12:18

cools spiel gsi am sunntig mir händ die pünkt richtig brucht! hoff eu langets glich für dä ufstig und eus dä ligarehalt. spannend gsi und die glücklicher händ gunä. schäns tägli usäm züri oberland
#199 #41 aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 9.2 2004 16:36

Hey Andi

Nimms locker, isch doch eh nid tragisch. Cha di verstah, mängisch mues dä Ärger eifach use.

Gruess Tom
#198 #4 aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 9.2 2004 15:27

Just keep
Nimms nid so tragisch. Öppädiä muäss mä sinä emotionä freiä Lauf loh. (alles au scho erläbt ;) )
CU
El capitan
#197 wusel dusel aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 6.2 2004 17:28

:utrink: am suuntig wot i aber öbis gse wän i scho mues cho go schaffe

Kägi




top