UHT Traktor Buchberg-Ruedlingen Startseite
 
 
Gästebuch

Verewige dich in unserem Gästebuch..!
#1097 Martina Koch aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 10.3 2010 16:33

salü

warum werded eigetlich d iisatzplän all 5 täg wieder abgänderet?! ich han am samstig nahgluegt und ich bin fürs dörferturnier nirgends iiteilt gsi. und woni gester wieder glueget han, hani plötzlich isatz!! wenn mer mich doch nachträglich ersetzt (bzw. iiteilt) chönt mer mir das jo mitteile. isch nur so en vorschlag... ich denke so chan au vermiede wärde, dass gwüssi ihre isatz vergässed. ah und, wieso sinds meistens immer öppe die gliche lüt wo isatz müend mache? ich kenn na paar lüt wo die saison nanie was gleistet hend...... freu mi trotzdem ufs dörferturnier, wenn au nur als zueschauerin :ugly:


Kommentar: Hallo Martina,
Komisch, der Einsatzplan wurde seit dem ersten mal online schalten noch nie verändert... Du bist seither immer in der gleichen Schicht eingeteilt gewesen, soviel ich weiss aber mal von einer Teamkameradin angefragt worden, ob Du ihren Einsatz übernehmen kannst. Morgen wird die abgeänderte Version veröffentlicht und die Betroffenen informiert. Wer mit seinen Einsätzen Probleme hat, soll sich bitte direkt bei mir melden.
Gruss, Roger Fehr
#1096 Andy Brunner aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 6.3 2010 05:28

Hallo Leute

Hab vernommen, dass es bei Euch nochmals (oder noch immer) gehörig wintert! Ausser heute (so zwischen 14.00 und 16.00 Uhr mit 1m hohen Schneemauern an den Strassenrändern) kann man das bei uns nicht so behaupten... Wünsche Euch eine spassige Schneeballschlacht!

Gruss aus Kalifornien
Euer Präsi & Begleitung
#1095 Roger aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 17.2 2010 12:17

Ciao Simon

Hmmm, ich war bemüht und hatte etwas Mühe... Habe mich somit ziemlich "gut" ins Gesamtpacket eingefügt! Denke, die Verteidigung hatte den Torhüter, den sie verdiente. Immerhin ist Steigerungspotential vorhanden *wink* !
#1094 hanspeter aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 16.2 2010 22:18

@T1 & T2: super zurückgekämpft in den beiden 1. Spielen :utop:
#1093 Simon aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 16.2 2010 19:52

Hallo Fehr, mit Spannung lese ich immer deine Berichte über die Spiele der ersten Mannschaft. Ich bin schockiert wie schlecht die erste Mannschaft deiner Ansicht nach in der Defensive war, nun wäre es auch spannend deine Beurteilung zu deinem Spiel lesen zu können. *wink*
#1092 Meeni aus Rüdlingen   Meine Homepage  
Geschrieben am 2.2 2010 07:58

Heey mädels, eusi Leistig am Sunntig isch eifach top gsi, 4 Pünkt a eim Sunntig, was wot me no meh?? Freu mi scho ufd wildsaue*orange*
PS: Danke a alli wo sind go luege cho, ihr sind immer e super Unterstützig!!
#1091 Matzi aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 7.12 2009 12:41

Gratuliert de Dame zu ihrne 2 Sieg vom Sunntig*thumb*

Grezz matzi
#1090 Marcel Bellante aus Winkel   Meine Homepage  
Geschrieben am 30.11 2009 19:00

Salü zäme,
Has doch gwüsst, dass das guet chunt wenn ich früehner gah und s'zweite Spiel nid no luege bim eis......
Dä B-Juniorine gratuliere ich no zum erschte Sieg! Und auch bim zweite Spiel hender de Gägner "gäregered" die händ nämli "fescht" mit eme zu null Sieg grächnet.
Wünsche allne no villi Trainings-Schweiss-Perle und e gfreuti Adväntsziit.
mit de beschte Grüesse
Marcel Bellante
#1089 Annina aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 2.11 2009 09:19

hey ladys........!!!!
gratuliaere zu euem super siiiig:utop: freut mi mega:D haender super gmacht!!! ha gwuesst ihr schaffets, bin stolz uf eu*thumb*
liaebi guess annina
#1088 Sarah & Roger aus   Meine Homepage  
Geschrieben am 27.9 2009 15:23

Hoi zaeme!

Wie mir gseh haend, sind die erschte Spiel ja scho gschpielt... Viel Erfolg bim Saisonstart und viel Spass bi de letschte Vorbereitige!

Honeymoon-Grueess us Mauritius *wink*

Sarah & Roger




top